Home | UCDC |  Contact       
Bine ati venit la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor!     
 
 

 

PROGRAMUL DE MASTER
MARKETING SI COMUNICARE IN AFACERI
-4 SEMESTRE-

MISIUNEA SI OBIECTIVELE PROGRAMULUI DE STUDII
Programul de studii universitare de master "Marketing si comunicare in afaceri " ofera o pregatire practica dedicata domeniului studiat, cu suportul teoretic curricular, alaturi de o echipa de cadre didactice universitare de renume, experimentata si deschisa dialogului si dezbaterilor profesionale. Programul de master asigura accelerarea progresului in cariera profesionala a absolventilor, flexibilitatea abordarii domeniilor ocupationale si cresterea nivelului de expertiza in functiile de decizie.
Prin finalizarea cursurilor, absolventul cu titlul de master in “Marketing si comunicare in afaceri” va dobandi capacitatea de analiza, evaluare si decizie in problematica marketingului si comunicarii in afaceri .

COMPETENTE ASIGURATE PRIN PROGRAMUL DE STUDII

COMPETENTE PROFESIONALE
1. Cunoasterea aprofundata a unei arii de specializare si, īn cadrul acesteia, a dezvoltarilor teoretice, metodologice si practice specifice programului; utilizarea adecvata a limbajului specific īn comunicarea cu medii profesionale diferite;
2. Utilizarea cunostintelor de specialitate pentru explicarea si interpretarea unor situatii noi, īn contexte mai largi asociate domeniului;
3.Utilizarea integrata a aparatului conceptual si metodologic, īn conditii de informare incompleta, pentru a rezolva probleme teoretice si practice noi;
4. Utilizarea nuantata si pertinenta de criterii si metode de evaluare, pentru a formula judecati de valoare si a fundamenta decizii constructive;
5. Elaborarea de proiecte profesionale si/sau de cercetare, utilizānd inovativ un spectru variat de metode cantitative si calitative;
6. Elaborarea standardelor minimale de performanta pentru evaluarea competentei.

COMPETENTE TRANSVERSALE
1.Capacitatea de a conduce grupuri de lucru si de a comunica in context dintre cele mai diverse;
2.Participarea in echipa la elaborarea si executarea unor proiecte specifice sectorului marketing;
3.Capacitatea de a intelege si aplica decizii specfice in domeniul marketingului si comunicarii in afaceri.

STATUT PROFESIONAL CONFORM CLASIFICARII OCUPATIILOR DIN ROMANIA, 2022
Specialist in relatii publice, Specialist protocol si ceremonial, Brand manager

Examenul de disertatie se desfasoara in conformitate cu Regulamentul UCDC privind organizarea si desfasurarea examenelor de licenta si disertatie (RE05). vezi aici

PLAN DE INVATAMANT, anul I, vezi aici
PLAN DE INVATAMANT, anul II, vezi aici

DIRECTOR DE PROGRAM,
Conf. univ. dr. BOAJA DAN

 

 





Acces rapid
 
  • Regulamente
  • Metodologii
  • Proceduri
  • Conturi Studenti
  • Conturi Cadre Didactice
  • Link-uri utile
     
  • Ministerul Educatiei si Cercetarii
  • Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri
  • Ministerul Afacerilor Externe
  • Centrul de Studii de Drept European - Academia Romana
  • Comisia Europeana
  • Ministerul Finantelor Publice
  • Banca Nationala a Romaniei

  • Proiecte
     

     

    Copyright 2018 Toate drepturile rezervate UCDC Home   |  Contact