|
MARKETING
Domeniul fundamental: STIINTE ECONOMICE
Domeniul de licenţă: MARKETING
Programul de studii: MARKETING
Durata studiilor: 3 ANI
Forma de invatamant: cu frecventa (IF) sau cu frecventa redusa (IFR)
COMPETENTE ASIGURATE PRIN PROGRAMUL DE STUDII
Competente profesionale
C1.Cunoasterea ,intelegerea conceptelor, teoriilor, metodelor de baza ale domeniului si ale ariei de specializare;utilizarea lor adecvata in comunicarea profesionala;
C2. Utilizarea instrumentelor si a aplica?iilor informatice in activita?ile de marketing;
C3. Culegerea ,analiza si interpretarea informa?iilor de marketing privind organiza?ia si mediul ;
C4. Fundamentarea si elaborarea mix-ului de marketing;
C5. Utilizarea tehnicilor de marketing;
C6. Organizarea activita?ilor de marketing in cadrul organiza?iei.
Competente transversale
CT1. Aplicarea principiilor, normelor si valorilor eticii profesionale īn cadrul propriei strategii de munca riguroasa, eficienta si responsabila;
CT2. Identificarea rolurilor si responsabilitatilor īntr-o echipa plurispecializata si aplicarea de tehnici de relationare si munca eficienta īn cadrul echipei;
CT3. Identificarea oportunitatilor de formare continua si valorificarea eficienta a resurselor si tehnicilor de īnvatare pentru propria dezvoltare.
Posibilitati de continuare a studiilor
Studii universitare de master.
Statut profesional conform Clasificarii Ocupatiilor din Romania, 2022
Specialist marketing, Manager de produs, Referent de specialitate in marketing, Organizator de protocol, Organizator targuri si expozitii
PLAN DE INVATAMANT, anul I (IF), vezi aici
PLAN DE INVATAMANT, anul II (IF), vezi aici
PLAN DE INVATAMANT, anul III (IF), vezi aici
PLAN DE INVATAMANT, anul I (IFR), vezi aici
PLAN DE INVATAMANT, anul II (IFR), vezi aici
PLAN DE INVATAMANT, anul III (IFR), vezi aici
Examenul de licenta se desfasoara in conformitate cu Regulamentul UCDC privind organizarea si desfasurarea examenelor de licenta si disertatie (RE05). vezi aici
|